Via Tolosana tussen Montpellier en Toulouse

Eerste nacht in Marrakesh

Vandaag zijn we de reis begonnen. De taxi maatschappij waarmee we bijna altijd naar Leuven station gaan heeft weer een prima service geleverd. TUI waarmee we deze keer reizen levert ook geen problemen op waardoor we 5.5 uur na vertrek in Marrakesh aankomen. De lengte van de vlucht is mede veroorzaakt door de tussenlanding in Agadir tijdens de heenreis. Op de terugreis gaat het rechtstreeks naar Zaventem. Dat is goed …. maar wat minder goed is, is dat TUI ter compensatie het vertrek van de vlucht om 9:30 des avonds organiseert waardoor het verwachte aankomsttijdstip om 2:30 des ochtends gepland is (er is 1 uur tijdszoneverschil) … tot spijt van wie het benijdt.

Enfin, dat zien we dan wel. Nu zijn we goed en wel ingecheckt en kunnen we, met een koekje als avondeten en een thee als slaapmutsje, de bedstede opzoeken.

Slaap wel en tot morgen

P.S. Diegenen die de proloog van de blog aandachtig gelezen hebben ( en die vroeger in de klas goed opgelet hebben) zullen opgemerkt hebben dat ik een d/t faut in de tekst verstopt had. Op die manier wil ik er natuurlijk voor zorgen dat jullie, mijn lezers, aandachtig blijven. Ik hoop dat jullie alles aandachtig zullen lezen en dat ik dus niet al te dikwijls de spellingstruuk zal moeten toepassen.

Reacties

Reacties

Tom

Ik drink nooit thee ????

Nicole

Ik ga weer terug de moed vinden om te lezen !!! Dank u Patrick en Gertrude

Jef Vincent

Wij zijn net terug van 2,5 maand onderweg, dus zeker niet jaloers. Veel plezier!

Wilfried

De volgende rit is met de Daxi naar Leuven.

Toon

We wensen jullie allen een goede en een deugddoende reis naar de mustapha's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!